سلام من این تن پوش رو دوتا خریدم
اول بابت ارسال خیلی سریع تشکر میکنم جنسش خوبه آبگیری خوب داره تنها موردی که داره اینه که کمی بو میده اولش هم شستم و نرم کننده زدم خیلی رفع نشد باز کنی بو داره.
admin –
سلام گرم به همراه عزیز پودایران
حوله های چاپی قالبا بخاطر استفاده از حلال کمی بو دارند در ابتدا . اما معمولا زود رفع میشه .
اما ما کاملا پشتیبان محصولاتمون هستیم.
شهلا اصلاحی (مالک تایید شده) –
سلام من این تن پوش رو دوتا خریدم
اول بابت ارسال خیلی سریع تشکر میکنم جنسش خوبه آبگیری خوب داره تنها موردی که داره اینه که کمی بو میده اولش هم شستم و نرم کننده زدم خیلی رفع نشد باز کنی بو داره.
admin –
سلام گرم به همراه عزیز پودایران
حوله های چاپی قالبا بخاطر استفاده از حلال کمی بو دارند در ابتدا . اما معمولا زود رفع میشه .
اما ما کاملا پشتیبان محصولاتمون هستیم.